Ga verder naar de inhoud

Think wide. Feel deep. Imagine big.

Shaved Monkey is ontstaan vanuit een geloof dat het anders moet. Dat we op een kantelpunt staan waarin bedrijven, organisaties en overheden worden uitgedaagd om zichzelf opnieuw uit te vinden voor een toekomst die duurzamer en menselijker is. Om daarin te slagen, staan drie principes centraal in al onze samenwerkingen.

01 — Think wide

Denken in alle richtingen

Om samen positieve impact te realiseren, vinden we het fundamenteel om diep contact te maken met je organisatie. Alleen zo ontrafelen we waar jullie drijvende kracht zit en vinden we de energie die nodig is om dingen in beweging te zetten.

Bovendien bekijken we uitdagingen altijd met een brede ecosystemische blik die we onder meer uit diepte-interviews halen. Veel organisaties denken te veel vanuit hun eigen perspectief, terwijl de antwoorden vaak te vinden zijn in de relatie met anderen.

Om te zoeken wat we samen te doen hebben in de wereld, kijken we ook ver vooruit. Voor Shaved Monkey volstaat het niet om organisaties future-proof te maken. Wij helpen je om een actieve maatschappelijke bijdrage te leveren aan de toekomst.

02 — Feel deep

Stoere softies to the front

“Shaved Monkey waren de eersten die echt luisterden,” krijgen we vaak te horen. Sommigen noemen ons zelfs “een psycholoog voor organisaties”.

Bijzonder mooie complimenten, want in al onze partnerschappen hechten we veel belang aan veiligheid, verbondenheid, empathie, co-creatie, luisterbereidheid en openheid.

Waarom? Niet alleen omdat we geloven dat dit de meest fijne en duurzame manier van samenwerken is. Maar ook omdat we uit ervaring weten dat je alleen zo tot de kern van een organisatie komt en in staat bent om échte impact te genereren.

03 — Imagine big

Verbeelding om vooruit te gaan

In een wereld op een kantelpunt moet je jezelf heruitvinden. Maar om je toekomstige zelf te kunnen worden, moet je die eerst haarscherp kunnen zien.

Bij Shaved Monkey geloven we daarom heel erg in de kracht van verbeelding om verandering in gang te zetten. Wat rationele feiten niet kunnen, kan creativiteit in woord en beeld wel: harten raken, energie opwekken en mensen enthousiasmeren voor een gemeenschappelijke missie.

In onze samenwerkingen gebruiken we verbeeldingskracht dan ook als middel én als doel. Niet alleen helpen we organisaties om groots te denken en creatief te dromen. We vertalen alles ook in toekomstbeelden, concepten en tastbare afgeleiden.

Laat van je horen

Een vraag? Een idee? Geprikkeld door deze principes? We zijn benieuwd. Neem contact met ons op en we spreken elkaar snel.